0 C 0 9 C 9 7 L 7 L 5 5 U V 0 U V 0 I I E 2 E 2 3 3 E E 2 Garantie Exclusive Home Service • Enkel geldig voor BARISTA EA9000 - EA9010 • Telefonische bijstand 0800 25925 De consumentendienst staat te uwer beschikking voor eender welke vraag van maandag tot donderdag van 9 00u tot 12u30 en van 13 00u tot 17 00u, op vrijdag van 9 00u tot 12 00u. • 2 jaar waarborg op wisselstukken en werkuren (6000 kopjes, NIET voor professioneel gebruik) Bij elke storing van de werking van uw Barista, gelieve de consumentendienst te contacteren op 0800 25925. Indien het probleem telefonisch niet kan opgelost worden, gaan we over tot het gratis ophalen van uw Barista op het adres van uw keuze en ontvangt u een toestel gedurende de herstelperiode. Zodra uw toestel hersteld is, zal deze u terug bezorgd worden Voorwaarden: voor de ophaling, gelieve een kopie van uw kassaticket toe te voegen. • Valable uniquement sur BARISTA EA9000 - EA9010 • Assistance téléphonique 0800 25925 Quelle que soit la question que vous vous posez, notre service consommateurs est à votre disposition du lundi au jeudi, de 9h00 à 12h30 et de 13h00 à 17h00, le vendredi de 9h00 à 12h00 • Garantie 2 ans pièces et main d’œuvre (6000 tasses, utilisation NON professionnelle) Pour tout problème de fonctionnement de votre Barista, téléphonez au service consommateur au 0800 25925 Si le problème ne peut être résolu par téléphone, nous procéderons à un enlè vement gratuit de votre Barista à l’adresse de votre choix et mettrons à votre disposition une machine de prêt durant la période de réparation. Une fois réparé, votre Barista vous sera restitué. Conditions : pour l’enlèvement, joindre une copie du ticket de caisse. 2 S 3 Garantie Quick Home Service • Telefonische bijstand 070 23 31 59 De consumentendienst staat te uwer beschikking voor eender welke vraag van maandag tot donderdag van 9 00u tot 12u30 en van 13 00u tot 17 00u, op vrijdag van 9 00u tot 12 00u. • 2 jaar waarborg op wisselstukken en werkuren (6000 kopjes, NIET voor professioneel gebruik) Bij elke storing van de werking van uw Espresso Full banden-concurrent.nl/">automatic Krups, gelieve de consumentendienst te contacteren op 070 23 31 59. Indien het probleem telefonisch niet kan opgelost worden, gaan we over tot het gratis ophalen van uw Full banden-concurrent.nl/">automatic Krups op het adres van uw keuze in maximun 5 werkdagen na ophaling, zal deze u terug bezorgd worden. Voorwaarden: voor de ophaling, gelieve een kopie van uw kassaticket toe te voegen. S 3 • Assistance téléphonique 070 23 31 59 Quelle que soit la question que vous vous posez, notre service consommateurs est à votre disposition du lundi au jeudi, de 9h00 à 12h30 et de 13h00 à 17h00, le vendredi de 9h00 à 12h00 • Garantie 2 ans pièces et main d’œuvre (6000 tasses, utilisation NON professionnelle) Pour tout problème de fonctionnement de votre Espresso Full banden-concurrent.nl/">automatic Krups, téléphonez au service consommateur au 070 23 31 59 Si le problème ne peut être résolu par téléphone, nous procéderons à un enlè vement gratuit de votre Espresso Full banden-concurrent.nl/">automatic Krups à l’adresse de votre choix et, dans maximun 5 jours ouvrables après l’enlè vement, votre Espresso Full banden-concurrent.nl/">automatic Krups vous sera restitué Conditions : pour l’enlèvement, joindre une copie du ticket de caisse. 1 1 I E I E Q Q C C U U R 8 R I 8 2 I I 2 I E 0 E 0 9 9 C C S 0 S 0 K K S R S R V 0 V 0 5 5 5 5 E E E E C C X X V V Pagina 34

Pagina 36

Voor folders, online brochures en uitgaves zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw flyers.

Groupe Seb Belgium - Krups September 2015 Lees publicatie 4Home


You need flash player to view this online publication